۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۳

بیانیه هیئت فوتبال مازندران درباره چاقوکشی در بازی فوتبال

بیانیه هیئت فوتبال مازندران درباره چاقوکشی در بازی فوتبال

ساری-هیئت فوتبال مازندران در پی اتفاقات ناخوشایند رخ داده و چاقوکشی در پایان دیدار تیم های نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اتفاقات ناخوشایند رخ داده در پایان دیدار تیم‌های نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر زیر ۲۰ سال استان که در ورزشگاه تجن کلاً چالوس برگزار شد، هیأت فوتبال مازندران بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

ورزش، وسیله‌ای است برای پرورش جسم و روح. ورزشکار باید پاک باشد، هم از لحاظ اخلاقی، هم از لحاظ نیت و انگیزه. این روحیه پهلوانی که ما در تاریخ خودمان داشته‌ایم، باید حفظ شود.

هیأت فوتبال مازندران اتفاقات ناخوشایند رخ داده در پایان دیدار تیم‌های نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری که روح جامعه ورزش و به ویژه خانواده فوتبال را آزرده، به شدت محکوم کرده و به دلیل اتفاقات پیش آمده از تمامی ورزش دوستان عذرخواهی می‌کند.

درگیری صورت گرفته در پایان دیدار و دربین هواداران دو تیم رقم خورد که نیاز به مدیریت بهتر از سوی هر دو تیم و عوامل برگزاری مسابقات را داشته است.

پس از تصاویر جدید منتشر شده در خصوص درگیری این دیدار کمیته انضباطی هیأت فوتبال مازندران با برگزاری جلسه فوری در تاریخ هفتم مهرماه، آرا انضباطی دیدار تیم‌های نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری در لیگ برتر زیر ۲۰ سال فوتبال مازندران را به شرح ذیل صادر کرد:

یاسین رمضانپور تماشاگر منتسب به تیم پیروزی شمال ساری به دلیل نقض اصول کلی رفتار، تحریک به نفرت و خشونت و پرخاشگری کلامی و رفتاری به ۱۲ ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محکوم می‌گردد.

جبیر تقی زاده سرمربی تیم پیروزی شمال ساری به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌گردد.

همچنین تیم‌های زیر ۲۰ سال پیروزی شمال ساری و نیکاپارس چالوس هر کدام به دو جلسه محرومیت از حضور تماشاگران محکوم می‌گردند.

لازم به ذکر است، که هیأت فوتبال مازندران به هیچ عنوان اجازه خدشه دار کردن شخصیت فوتبال استان زیبای شمالی را به هیچ فردی نخواهد داد و به شدت با اتفاقاتی از این دست قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 6254843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha